Hjælp til TV
Vi sikre dig et godt signal frem til hjemmet - tjek derfor altid, at dine kabler og stik er i god stand og sidder korrekt. Hvis du har fået nyt tv, mangler kanaler - eller du har sort skærm, kan det være nødvendigt at foretage en kanalsøgning.
Undersøg evt. om du har internet fra dit antennestik. Virker dit internet, ved vi der er forbindelse i dit stik og der ikke er tale om en "udendørs" kabelfejl.
Du kan finde nyttig hjælp til tv og streaming her eller følge denne guide for kanalsøgning:
- Vælg Menu på din fjernbetjening
- Vælg Indstillinger eller Konfigurationer
- Vælg Digital eller Opsætning
- Vælg ANDET som operatør, hvis du bliver bedt om det (ikke YouSee)
- Vælg netværks-id 100 hvis du har grundpakke, mellempakke eller fuldpakke
- Vælg netværks-id 111 hvis du har valgt "bland selv" eller ekstra kanaler til din tv-pakke
- Indtast 450 KHz eller 450000 KHz under frekvens
- Vælg Indlæsning af kanaler
Du er velkommen til at kontakte os på telefon 58373870 eller via kontaktformular hvis du har brug for hjælp. Uden for vores åbningstid kan du søge hjælp hos Dansk Kabel TV på telefon 55377115. Vær opmærksom på, at du faktureres direkte fra Dansk Kabel TV såfremt fejlen ligger i dit eget udstyr og håndtering heraf.