Hjælp til TV, netværks-id og kanalsøgning

Hvis du har fået nyt TV, du mangler kanaler eller du har sort skærm, kan det være nødvendigt at genstarte dit TV og forsøge en ny kanalsøgning.

Det varierer fra TV til TV, hvordan du gør det. Vi viser nederst på denne meddelelse en henvisning til vejledning på forskellige fabrikater TV, men her følger en generel guide:
  1. Vælg Menu på din fjernbetjening
  2. Vælg Indstillinger eller Konfigurationer
  3. Vælg Digital eller Opsætning
  4. Vælg YouSee som operatør, hvis du bliver bedt om det
  5. Vælg netværks-id 100. Har du valgt "bland selv" eller ekstra kanaler til din tv-pakke, skal du i stedet anvende netværks-id 111
  6. Indtast 450 KHz eller 450000 KHz under frekvens
  7. Vælg Indlæsning af kanaler


Du kan se instruktion til specifikke TV mærker her

Såfremt du har mistanke om, at det kan være din egen installation, der kan være problemet med sort skærm eller dårligt signal, kan du henvende dig på kontoret for at bestille et installationscheck.

Såfremt du har problemer i øvrigt med din installation, internet eller wifi, kan du henvende dig direkte til vores samarbejspartner Dansk Kabel TV på telefon 55377115.